Polski Instytut Myśli Gospodarczej

Konrad Gotlib

Konrad Gotlib

Ekspert w dziedzinie brand marketingu, marketingu politycznego oraz Public Relations zajmujący się m. in.: budowaniem strategii marketingowych, tworzeniem konceptów marek, rozwojem konceptów produkowych, budowaniem kampanii wizerunkowych. Autor wystąpień poświęconych budowaniu „brand experience”.

Doświadczenie zdobywał zarówno w kraju, jak i zagranicą pracując m. in. w Ambasadzie RP w Helsinkach, Konsulacie Generalnym RP w Nowym Jorku, CampGroup LLC, British American Tobacco, Porter Novelli.

Absolwent Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów z zakresu zarządzania marką Szkoły Głównej Handlowej.

Partnerzy i wspierający nas

Fundacja im. Kazimierza PułaskiegoFundacja im. Stefana BatoregoEEA GrantsŚwiatowy Tydzień PrzedsiębiorczościEuropejskie Centrum Kształcenia PASCALPolska Akademia Public Relations (PAPR)Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego